22 martie 2016

CLASIC

Devill Advocate
sursa:https://www.pinterest.com
Nu ma interseaza lupta
Decat daca-i egala
Si nici sa port discutii
Cu o tipa prea banala

Nu vreau sa-mi narui timpul
Citind prostii cu carul
Si nici sa-mi schingiui trupul
In timp ce-mi cant amarul

Vreau creierul sa-mi sara
Cand ochii ma incita
Si pulsul sa pulseze
Cand ea ma surescita

Vreau sa ma strigi pe nume
Chiar daca nu mai poti
In timp ce esti pe burta
Si-n corp ai mii de volti

Vreau sa ramana-n tine
Doar un parfum de-al meu
Ce-ti tine noaptea trena
Cand simti ca ti-e mai greu

Nu vreau imagini care
Sa-mi oboseasca mintea
Si nici vreo curva care
Sa stea-n genunchi ca vita

Nu vreau costume "fancy"
Si nici parfumuri scumpe
E de ajuns un creier
Ce poate sa ma umple

Si vreau sa fiu mai altfel
Sa poti sa ma citesti
Insa tu esti prea oarba
Si stiu ca ai sa pierzi

Si vreau sa fiu blamat
Ca scriu atat de dur
Ca nu pup cururi care
Te imbie la desfrau

Si vreau sa fiu doar clasic
Precum te vreau pe tine
Sa-ti spun ca deux-piece-ul 
Iti vine atat de bine

3 comentarii:

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home