21 martie 2016

CREATURA

Devill Advocate
sursa:http://cyndidarnell.com/
Si poti sa te droghezi cu mine
Fara sa-mi simti mirosul ferm
Caci eu sunt o prezenta-n tine
Ce te transforma in trofeu

Si stand pe spate refulezi
Tot ce-i mai rau din tine
Si crezi ca inauntrul tau
E doar o simpla sodomie

Cand unghiile cu lac facute
Infipte-n carnea de rebel
Si sangerand se dau batute
Tu pierzi iar eu castig mereu

Si-mi strigi cuvinte ortodoxe
In timp ce-ti smulgi cu patos parul
Si te tarasti in mers de sarpe
Cand ma implori sa fiu  demonic

Si vrei usor sa-mi simti dorinta
Cand te poseda ca un drog
Si-ti place sa-ti biciui credinta
Cand scoti pe gura un "ador"

Si mainile ce-mi strang grumazul
Se plimba lin in haos dulce
Si-mi strang cu patos depravarea
Ce intra-n tine ca un ulcer

Si cand te dai doar sa ma ai
Si imbracata-n felul tau
Uiti ca mereu la pieptul meu
O sa mai ai doar cand vreau eu

2 comentarii:

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home