9 martie 2016

GROTESC

Devill Advocate
https://iordachevlad.wordpress.com/
Reeditare.....pentru ca mi-a placut ce dracului am scris in ianuarie pe Devill Advocate

Si cand privesc doar demoni
Si ei ma trag in teapa
Sunt mort si fara umbra
Si nu am pic de teama

Caci am trait bezmentic
Fara sa-mi plec privirea
Si am iubit vremelnic
Fara sa-mi pierd simtirea

Si cand latraii vremii
M-au vrut pierit in astre
Am mers in branci pe coate
Cum numai devill poate

Si cand o tarfa proasta
Si-a amintit de mine
Am ras cam falnic poate
Fara sa-i dau de stire

Si cand prin colturi sumbre
S-au ticluit razboaie
Eu am luptat in lupte
Grotesti de inegale

Si am ramas acelasi
Visand la nevisate
Am mers pe drumul meu
Si am avut dreptate

Caci am simtit atata sange
Si pofte nepoftite
Si maini ce se infig in spate
Si pizde dezgolite

Acum ca sunt ceea ce sunt
Si cand privesc la cel ce-am fost
Mi-e tare ciuda c-am fost prost
Si n-am murit......pe cat am fost

7 comentarii:

  1. Daca ti-a placut, poate o inveti:))) exercitiu pt memorie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici măcar nu te-ai deranjat să rescrii manual, ai dat copy paste! :))
    Unde e reeditarea că e aceeași poezie! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum ma dama nu..ete aici :"Reeditare.....pentru ca mi-a placut ce dracului am scris in ianuarie pe Devill Advocate":))

      Ștergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home