1 martie 2016

MEPHISTO

Devill Advocate
sursa:http://lasepareu.com/

Habar nu ai ca sunt un domn
Venit din alte veacuri
Ce-si plimba trena mult prea fad
Prin mult mai multe paturi

Si-n patul tau nu intru eu 
Caci sunt alergic la prostie
Si nu-mi mai place zau sa dau
Dovezi de nerozie

Si cand privesc atatia prosti
Ce-si afiseaza bogatia
Si toti hormonii fara rost
Ce-ti gadila cu sarm mandria

Ma uit la tine cum zambesti
Si zambetul este pe duca
Si seara cand nu mai gandesti
Tresari in spasme muta

Nu intru-n tine ca nu vreau
Sa-ti las dorintele in patimi
Ce se intorc si iar si iar
Robindu-te in negre falduri

Nu vreau atata silicon
Si nici atata murdarie
Caci sunt decat un mare domn
Si-un domn ce-ti place tie

Nu vreau sa te posed dement
Doar pentru ca mi se cuvine
Si nici sa ard in tine vers
Stiind cat ti la mine

Nu vreau sa fiu cioclu de vise
Ce-ti penetreaza mintea seaca
Si nici sa stau la cozi incinse
Cand toti barbatii vor sa treaca

Nu vreau sa am ce ai si tu
Si scarba mi-e de ce-i in tine
Caci tu traiesti precum un rai
La fel cum iadul este-n mine

Si imbracata in trufie
In haine scumpe vinzi iluzii
Si-ti plac atat de mult doar muschii
Ce-ti cumpara cadouri din prostie

Si te pozezi in poze goale
Si afisezi ceea ce n-ai
Si-i placi pe toti taranii care
Te vor doar pentru un futai

2 comentarii:

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home