10 martie 2016

BLAMAT

Devill Advocate
sursa:https://www.pinterest.com
Si poate ca sunt sumbru
Si nasc doar premonitii
Si sunt precum un cioclu
Lipsit de inhibitii

Si incomod din fire
Cand spun doar ce gandesc
Si sunt al dracu rau
Cand uit sa le  zambesc

Si spun doar adevaruri
Ce pentru ele dor
Si cred ca-s de vanzare
In visele lor mov

Si sunt citit cu patos
Si nerecunoscut
Si recunoasterea prin like
Te-ar desconsidera prea mult

Si ma citesti zambind
Sau injurand in minte
Si fiecare vers ce-l scriu
E scris cu scrisuri simple

Si sunt acid si deocheat
Si nici ca-mi pasa mie
Daca citindu-ma sau nu
O faci din nerozie

Si cand rostesc cuvinte
Cu inteles obscen
Cu vibratoru-n mana
Spui ca sunt un tembel

Si-ti rastignesti dorinta
In timp ce-ti mangai pielea
Si ti-ar place enorm
Sa-mi sugi cu patos vena

Si poate sunt eu sumbru
Si nasc doar premonitii
Dau tot ce vrei la schimb
Sa nu ai inhibitii

8 comentarii:

  1. Să-mi sugi cu patos vena, așa ceva?! :)))))
    Da, te citesc așa, pe sub mână, și nu dau like, că e rușine și ele sunt pudice! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))daca mintea-ti joaca feste....si gandul te duce in alta parte...nu este vina mea:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Ooooo!!!! Crede-ma ca da, din plin! Si tu stii asta, nu te preface naiv
      Dar poezia ramane poezie...

      Ștergere
    2. Este pentru cei care cetesc și au arici la degetele...:))
      Cu excepții pe care le inteleg..:))

      Ștergere
  4. Vena cava, vena porta, vena safena, vena bulbouretrala?

    RăspundețiȘtergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home