8 februarie 2016

DOAR DEMON

Devill Advocate


Si sunt dorit de corpuri mute
Ce beau otrava ca pe vin
Fumez din iaduri desfranate
Lasand in ele numai chin

Am sufletul batut in cuie
Cu alb si negru ma exprim
Fumez dantele si poeme
Si nici ca-mi pasa de-al lor chin

Ma rog la ingeri care dorm
Si pup icoane dezgolite
Cu sfinti ce nasc si mor
Doar lacrimile lor sfintite

Si vad dorinta-n ochi de curve
Si neputinta-n suflete de lux
Si simt atractii ce ma-nbie
Si corpuri innecate-n plans

Vad maini ce-mi reseteaza mintea
Cu strangeri de cravate-n nod
Si unghii innegrite-n lacuri
Ce nu ma lasa ca sa mor

Vad masti vopsite in vopseluri
Ce schimba fete de satana
In ingeri ce se fut in noapte
Si-n tarfe ce ma vor doar pentr-o  seara

Vad haine scumpe care cad
Si scancete de gelozie
Si stiu ca tot sunt numai eu
Si tot inseamna numai mie

Si fustele ce cad pe lespezi
Si ochii ce ma ard in tihna
Si mainile-n clestate-n paturi
Ce strang o carne mult prea fina

Si rad ca un nebun viclean
Cand vad atata nerozie
Cand eu de fapt sunt un satan
Si fut doar demonul din mine

14 comentarii:

  1. De fapt nu fuți demonul din tine, îl hrănești! :P
    Niiiceee! :P

    P.S. Dacă ții la mine, fă un fan page de facebook Demonica Poesia sau Devill Poetry, așa cum ai și de G+, și pune-o pe blog, în stânga, să vedem cât de mare va fi comunitatea pe care o vei strânge! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acolo unde, Devill?
    G+ nu are asa mare impact ca Facebook-ul. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-mi fut una dacă nu le zici bestial!Fratiwer sa mor dacă am mai citit asa ceva pana acuma!Bestial!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ete Devill, na! Veeezzziii????
    Hai, aștept facebook-ul ăla să vedem ce facem cu el! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda..pana la urma nu am încotro și ma iau după tine:))

      Ștergere
    2. Esti pierdut! E clara treaba...

      Ștergere
    3. Pierdut și negasit:))
      Mai găsim din ăștia "la locul lor" sau cu toate țiglele pe cascioara?noooo...totul este pierdut..clar:))

      Ștergere
    4. Sustin ideea Damei!! Vrem pagina de Facebook! Poeziile tale merita "efortul" asta! :)

      Ștergere
  5. Nu mai există cititori cu toate țiglele! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce descriere ai pus la comentarii - Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant! :D

    RăspundețiȘtergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home