6 februarie 2016

OTRAVA

Devill Advocate



Simt o durere surda 
Ce-mi macină gandirea
Și beau lichide fade
                                                              Ca sa-mi dispară vina

Ma otrăvesc vremelnic
Cu ace care dor
Și vreau sa uit de mine
Căci mor și iarăși mor

Fumez țigări prea albe
Pentru un suflet negru
Și nasc cuvinte goale
Crezandu-ma integru

Și caut ca nebunul 
Sa vindec răni de spade
Ce au născut în mine
Doar cicatrici brutale

Sunt îmbrăcat în negru
Și sunt lejer cu mine
Port haine demodate
Ce-mi stau atât de bine

Și beau otrava mea
Ce-mi prelungește viata
Și uit adeseori
Cat de subtire-i ata

Și nu-mi e de ajuns hazardul
Căci el împinge la desfrau
Și nu e de ajuns ca-s negru
Și plin de mine și pagan

Mi-e de ajuns ca sunt
Aici acum cu mine
Și nimeni nu ma intelege
  Ca mi-e atât de bine

6 comentarii:

  1. Stii cum se cheama asta nu? Suficienta....(ultima strofa:)
    Imi place poezia de azi, desi emana prea multa tristete...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu nu..se numește..OTRAVA!
      Multumesc..poate data viitoare ceva mai saltaret:))

      Ștergere
  2. Mie îmi place că ești plin de tine. Dacă nu ai fi fost... n-ai mai fi fost tu! :D
    Să-mi dai și mie rețeta otravei, poate devin mai „poternică”. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A dracu' otrava..asta te macină încet incet..ajunge sa se imbibe în toți porii...
      Reteta nu este transmisibila..este de ajuns la mine..nu nenorocesc alte suflete:))

      Ștergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home