12 februarie 2016

DEMONIC

Devill Advocate
sursa:http://wall.alphacoders.com/

Si te provoc sa uiti de mine-n tine
Si te provoc sa uiti ce nu-ti convine
Cand sangele-ti pompeaza tare
Atata dor de mine care moare

Si te provoc sa strigi in noapte
Aceleasi vorbe desucheate
Cand am intrat in tine pe la spate
Lasandu-ti visele neterminate

Si te provoc sa ai orgasme
Si-n creierul plin de fantasme
Sa-ti scurtcircuitezi privirea
Cand daruiesti cu patos fericirea

Si te provoc sa-mi simti gandirea
Sa-mi penetrezi cu ea mandria
Sa-ti poti sodomiza iubirea
Cand eu de fapt ti-aduc pieirea

Si te provoc sa-ti nasti demonic
Doar ganduri de femeie nimfomana
Cand strigi ca o descreierata
Ca ma doresti ca pe-o otrava

Si te provoc sa te dezbraci
De hainele ce sunt prea scumpe
Sa mori in falduri mult prea reci
Si-n paturi mult prea mute

Si te provoc sa-mi simti parfumul
Ce te imbie la desfrau
Sa simti cum ingerii din tine
Se fut cu diavoli reci ca mine

Si te provoc sa intru-n tine
Sa-ti duc otrava-n fiecare vena
Sa te posed cu bestialitate
Sa uiti ca sunt doar o himera

Si te provoc sa simti cu gura
Acelasi gust de curva
Sa simti ceea ce simt si eu
Cand simt ca mor de scarba

7 comentarii:

  1. " De azi incolo n-o sa-l mai iubesc...
    Dar cand ii vad privirile pagane
    Şi zambetul copilaresc,
    Ma jur ca n-o sa-l mai iubesc...de maine."

    Otilia Cazimir

    Cam asta e comentariul meu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pffff, ultima strofă e tragică! :))
    Mi-a plăcut foarte mult. Te seduce... te duce... apoi la sfârșit te dă cu capul de pereți! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Chintesenta ma Dama...ultima strofa...cand cu gura cand cu curva...cand cu scarba:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ma rox..nu poți asa pe placul "lu" toti..trebuie sa mai existe și nemultumiti..fara ei..ar fi cam nasoala treaba..ai crede chiar ca ești destul de bunicel:))

      Ștergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home