16 februarie 2016

LICHID IN LICHIDE

Devill Advocate
sursa:http://hombresdeletras.com/

Astazi doar curg lichide
Ce-mi umfla venele pustii
Si ce-mi transforma viata
In clipe sangerii

Astazi iubesc ca dracul
Ce vine din pustii
Si violeaza gandul
Nascand doar sodomii

Astazi sunt doar un inger
Caci demon am mai fost
Si tot salvez la vise
Si chipuri fara rost

Astazi miros a mine
Si maine doar a tine
Si tot ce-ti apartine
Mi se cuvine mie

Astazi iubesc ca ieri
Si maine ca si astazi
Si-n toate cate sunt
Te las sleita-n lanturi

Si astazi de ma vezi
Vei vrea ca sa te am
Sa pot sa intru-n tine
Si sa-ti produc orgasm

Astazi doar curg lichide
Ce-mi penetreaza mintea
Cand am intrat in tine
Si ti-am furat sorgintea

Si curva asta neagra
Ce ma poseda lent
Ma suge grav de vlaga
Lasandu-ma inert

Si chiar de curg lichide
Si-mi umfla venele pustii
Stiu ca doar devill  poate 
Sa curga-n fiecare zi

11 comentarii:

  1. Sigur peste ani ma vor bea zeii si vor simti in mine gustul tau....prea multe lichide:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și ce ar fi rau?:))bine în afara de faptul ca s-ar otravi..nimic anormal:))

      Ștergere
  2. Rau , nu stiu...insa unicat, clar!
    Azi te facusi inger ma si iubesti??? Hmmm...nu-i a buna...durerea de cap iti sleieste mintile si sufletul ti-e in pericol...fugi in iad!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate iti era dor de mine! :D
    Am revenit pe meleagurile sangerii de dragul scrierilor tale! :P
    Mi-a placut mult versul asta: „Te las sleita-n lanturi”... e atââât de greu să fii în ipostaza asta... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Welcome dama..ma bucur ca te atrage "sanjele"..
      Cat despre vers..mai mergea și "santuri":)) dar deh..

      Ștergere
    2. :)) pe blogul asta cu siguranță nu vorbim despre eleganta:))

      Ștergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home