24 februarie 2016

SUICID

Devill Advocate
sursa:http://aclassicman.com/

Si pui accente crase
Pe felul cum ma imbrac
Si vrei parfumuri scumpe
Sa te inece-n danf

Si vrei ca eu sa fiu
Acelasi de aseara
Cand tu mi-ai spus soptit
Ca sunt precum o fiara

Si-ti place cu dementa
Cand sufletul din tine
Se umileste-n trente
Crezand ca este bine

Si-mi juri ca-s numai eu
Cel ce te-a scos din minti
Si te vopsesti cu farduri
Crezand ca nasti dorinti

Si vrei sa pari ca esti
Ceea ce nu poti fi
Cand hainele-ti miros a molii
Si pupi icoane vii

Si cand admiri oglinzi
Urasti sa le privesti in fata
Caci dintii mult prea albi
Musca din piatra arsa

Ma porti prin paturi fine
Si-mi dai tot ce vreau eu
Te lasi in voia sortii
Stiind ce iubesc eu

Si-mi daruiesti iubirea
Ca pe un fapt de viata
Crezand ca asta ma va tine
Legat precum o ata

Si cand ramai cu tine
Si te dezbraci de mine
Simti tot ceea ce simt
Atunci cand nu mi-e bine

Si te inseli amarnic
Caci daruirea ta
Ucide ca o moarte
Toata dorinta mea

8 comentarii:

  1. extrem de interesant!nu am mai citit asa ceva pana sa te descopar!felicitari Devill Advocate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm... vrei să se lase mai greu se pare! Să fie o provocare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa apara cu certitudine , dar n-o vei vedea pt ca vei fugi mancand pamantul... Cum sa se nasca o asemenea creatura???
    In plus suntem ceea ce iubim...ar trebui sa o scurtcircuitezi si tu pe dansa

    RăspundețiȘtergere
  4. Atunci sigur n-o sa apara niciodata!

    RăspundețiȘtergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home