5 februarie 2016

Blasfemie

Devill Advocate
sursa:http://goodmenproject.com/


Cand curvele sunt tot mai curve
Si juzii sunt la fel ca ele
Cand tu ma chemi sa mor in tine
O sa ma strige numai sfintii

Si demonii ce-i fut grotesc
Si sangele ce-mi curge-n vine
Se va fi fost in al meu corp
La fel ca si otrava-n tine

Caci posedat sunt posedand
Atatea suflete hapsane
Si gust otrava ce-am gustat
Din suflete pagane

Sunt demodat ca dracul insusi
Si port cravata de cacat
Si uit ca astazi nu-mi ajunge
Sa pot sa cad doar in pacat

Zambesc complice doar cu moartea
Si mort sa fiu tot as putea
Sa-ti penetrez agale soarta
Si sa-ti ofer ce ai visat

Cand tu zambesti avand orgasme
Si-ti razi in barba ca un drac
Eu am sa fiu deja in tine
Si am sa te transform in iad

Caci iadul tau sunt numai eu
Si raiul este doar in tine
Si ingerii ce-mi poarta e-ul meu
Se lupta crunt cu mine

Si castigat la jocuri pacatoase
Si plin de aer demodat
Am sa trezesc in tine doamna
Orgasme mii de neuitat

18 comentarii:

  1. Nu stiu cum sa ma abonez pe acest blog, imi incurc urechile!
    Daca poti sa faci ceva, ca na, doar preferi blogspotul! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...si eu care credeam ca nu o sa stai pe ganduri..deh:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am atatea intrebari despre actiunile descrise in poezia de mai sus....mai ales ca unele sunt un laitmotiv si al celorlalte "opere de arta"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am aceleași intrebari:))
      Cat despre celelalte scrisuri ale lu' mine..wtf..cui ii pasa?:)))

      Ștergere
  4. Mie ma...iti construiesc profilul psihologic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Faine versuri, asa cum ne-ai obisnuit. :)
    Le asteptam si pe urmatoarele!

    P.S. Ma bucur ca ai facut pasul asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțam fain ingrid..cand te violează talentul nici dracul nu te mai opreste..pentru mediocritatea mea spre ceva exuberant:))
      Sa vedem ce iese:)

      Ștergere
  6. Scrii dumnezeieste!
    Te urmăresc și pe celalalt blog și ești la fel de extraordinar!sa nu te oprești din scris!ar fi o mare pierdere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Până acum fu cum fu (kung fu :D), dar de acum încolo o să fie TEROARE cu admiratoarele! :)))

    RăspundețiȘtergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home