11 februarie 2016

NIMIC

Devill Advocate
sursa: http://www.dailydot.com/

Nu sunt decat nimic
Si din nimic nasc umbre
De trupuri ingrijte-n miere
De tarfe rascolite-n ganduri

Si iau tot ce se poate lua
Fara sa dau nimic nimic la schimb
Si simt amaru-n al lor chin
Cand ies uitand sa mai revin

Si simt dorinte sufocate
Si vreau doar corpuri posedate
In paturi cu mirosuri fine
In iaduri reci si  mirosind a mine

Si las in urma sufletele goale
Si amintiri ce le poseda-n lant
Cand striga numele de diavol
Cazand prea simplu in  pacat

Si masti am cunoscut destule
Si corpuri reci sodomizate
Si curve ce mi-au ras in spate
Cand eu stiam ca nu se poate

Si tarfele ce joaca roluri
Mintind ca nu vor sa ma aiba
Si doamnele ce-mi canta-n struna
Dorindu-si doar sa ma supuna

Si cand nu vreau sa le posed
Si nu am chef de ele
Ma simt ca un netrebnic drept
Ce nu le-a posedat de...lene

9 comentarii:

  1. Awww, de lene nu le-ai posedat?! :))
    Auzi tu, târfe care mint că nu vor să mă aibă! :D
    Poate că nu sunt târfe, poate că doar se tem! :)))

    P.S. Iar ai pus poze cu tine? :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Termenul de tarfa nu-l asimilam termenului de femeie la modul general ci numai unei anumite categorii de persoane...atat!:)
      Cat despre poza..nu știu cum dracului ti-ai dat seama:)))

      Ștergere
    2. Știu că numai unei anumite categorii. :))
      Cum să nu-mi dau seama, dacă eu nu te știu, atunci cine?! :)))))))

      Ștergere
    3. Mi-a și scris cineva astăzi ca sunt un mare nenorocit dacă scriu în halul asta..:)- se referea la felul de a spune unor lucruri pe nume...:))..
      Ssss..nu ma "desconspira":))

      Ștergere
    4. Femeile s-au invatat sa fie mintite frumos... Asta cer, minciuni. Daca le spui adevarul fie zic ca esti un nenorocit, fie cred ca exagerezi.
      Adevarul este ultimul crezut si/sau acceptat ca atare, cu deschidere. :))

      Ștergere
    5. Eu te "divulg"? Mustata o face! :))

      Ștergere
    6. Asa este..nu pot pentru ca sa te contrazic..:))si mai este partea aia când le spui adevărul și cred ca de fapt minti:))
      Mustata?:)) doar o masca..in realitate...nici vorba de asa ceva:)

      Ștergere
  2. Exact ce spuneam, adevarul este crezut ultimul. :))
    Nenea din imagine are mustas si tacalie. Ce bine ca n-ai mustas. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gusturile nu se discuta..si în plus..am vazutara ca este o moda acum cu barbosi..:))

      Ștergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home