26 februarie 2016

SCARBA

Devill Advocate
sursa:http://raghavgakhar.com/

M-am saturat de curve
Ce-si striga neputinta
Si murdarite-n paturi
Plang invocand credinta

M-am saturat de popi
Pupand icoane-n aur
Si care mint ca dracu
In timp ce-ti fura banul

Si sunt satul de trupuri
In haine lucitoare
Ce-ti fura votul tandru
Lasand doar rani mortale

Si scarba mi-e de prosti
Ca de multimea vida
Si de tarani cu lanturi
Precum apa livida

Mi-e scarba de sentinte
Scrise in paturi moarte
Si de dreptati sirete
Nascute peste noapte

Mi-e scarba de patroni
Ce-si plimba limuzina
Luata cu bani murdari
Sa nu stie prostimea

Si scarba mi-e de dame
Ce se imbraca-n lux
De secretare proaste
Ce iti vorbesc de sus

Mi-e scarba de-un sistem
Ce fute tot ce ai
Si te preface-n haos
Cand tu habar nu ai

Si scarba mi-e de juzii
Ce judeca ca dracu
Rapind dreptatea-n sali
Ce-s pline de rahaturi

Mi-e scarba de scenarii
Ce nasc atata ura
Si jurnalisti de casa
Ce fac spume la gura

Mi-e scarba de controale
Ce se rezolva-n data
Cu bani putini pe masa
Primiti in dar ca spaga

Mi-e scarba si lehamite
De cei ce nu au carte
Si cand ajung pe-un scaun
Ii fut pe toti prin spate

Mi-e scarba de ghisee
Ce se inchid deodata
Atunci cand esti in fata
Si primul dintr-o gloata

Mi-e scarba si de mine
Caci sunt la fel ca ei
Si am doar ganduri sumbre
Cu niste derbedei

Si am un gand neortodox
Sa scap de nerozie
Sa crap doar capatani de prost
Dar cum imi place mie

Si scarba asta mi-e comuna
Cu tine care-ti strigi dorinta
De a comite o nelegiuire
Dar nu-ti permite constiinta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home