10 februarie 2016

(IM)PERFECT

Devill Advocate
sursa: http://www.beautytips.ro/

Si am f...t atatea vise
Si am iubit atatea corpuri
Ce s-au lasat in depravare
Nascand in mine numai mofturi

Si ochii care m-au pierdut din vraja
Si sangele tasnind din vene
M-au transformat pe veci in demon
In corp imun pierdut in vreme

Si ea ce mi-a trezit dorinta
Si el ce mi-a semnat sentinta
Lasand sa curga pe-o hartie
Parfum de curva si prostie

Si tu ce-mi arzi in flacari iadul
Cand minti spunand ca nu-ti convine
Ca sunt alunecos si rece
Si tot ce am este in mine

Si-n mine zac doar mii de draci
Ce-si fac de cap cu depravare
Si uita sa ma tinan-n lat
Cand sunt f...t cu disperare

Si cand inchid in urma mea
Atatea usi capitonate
Si cand zambesc uitand de tine
Simt unghiile infipte-n spate 

Caci am f...t atat vise
Si am iubit atatea corpuri
Si sunt atat de imperfect acuma
Lasand in urma numai mofturi

13 comentarii:

  1. Doamne cum scrii!mooor de placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnu'...dvs sunteti in poza de sus?:))) Nu de alta, dar va rog sa va mai inchideti un nasture la camasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna..nu este bine?banuiesc ca pe un asemenea blog nu mergea vreun călugăr nu?:))
      Sa vb cu "sursa"..poate punem dracului și cravata:))

      Ștergere
  3. Domnu' sunteti perfect! Numai ca asa descheiat la camasa ati cadea spre altceva....

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha deja mor fetele de placere! Orice inger se transforma in drac atunci cand te citeste. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bianca, crezi că aci intră îngerașe? Pe bune? :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am intrat drac ma si am ajuns inger:))) Straniu nu?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai sunt și excepții ma rox:)nu pot transforma pe toată lumea..deh:))

      Ștergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home