7 martie 2016

DRACONIC

Devill Advocate
sursa:http://enthusiastsoflove.tumblr.com/

Nu-mi fute existenta
Cu telefoane-n noapte
Si nu-mi mai da mesaje
Ce-ti suna doar a moarte

Nu-mi dispera gandirea
Cu  ganduri care dor
Si nu-ti feri privirea
In timp ce prostii vor

Nu pune-n buze botox
Ca sugi la fel de bine
Si crezi ca mare inseamna
Tot ce-i mai bun din mine

Nu imbraca doar haine
Ce-ti vin purtate gata
De curve nespalate
Ce-ti cer pe rand rasplata

Nu promova prostia
La rang de general
Cand tu de fapt esti zdreanta
In corp de caporal

Si nu-ti mai da in petec
Crezand ca nasti idei
Cand tu nu esti model
Decat pentru cativa ca ei

Si nu-ti mai pune negru
Pe-un corp de matraguna
Caci nasti atata ura
In timp ce sugi o pula

Si silicoanele te fac
Doar grasa-n pana mea
Si nu-i nimic nenatural
Sa faci pe proasta rea

Sa nu-mi futi existenta
Caci eu exist si tu
Esti numai desinenta
Unui apelativ de "nu"

4 comentarii:

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home