8 martie 2016

DE ZIUA TA

Devill Advocate
sursa: http://abcgreeknews.blogspot.ro/

De ziua ta inchide ochii
Si simte-mi gustul parfumat
Ascunde-n tine doar emotii
Ce le-am lasat cand am plecat

Si simte-mi buzele arzande
Ce-ti rascolesc adancul tau
Te lasa prada nazuintei
De a te fascina mereu

Si multumeste-mi ca exist
Sa-ti fac frumoasa viata
Si lasa-ti mainile inerte
Ca sa-ti brazdeze fata

Si razi cand vin plebeii
Sa-ti dea buchete de dorinta
Si te incanta dracul sumbru
Cand te transforma in ispita

Si-ti place sa mirosi parfumuri
Ce se perinda pe la tine
Si uiti pe loc care ti-e drumul
Cand se hlizesc cu neputinta

Si daca simti dorinti de demon
Nu rade precum nimfomana
Ce vrea sa duca in ispita
Atatea suflete-n Nirvana

Si nu ma deranjeaza prostii
Ce-ti pupa mainile balind
Caci eu sunt totul cand ca porcii
Dispar pe loc privind cu jind

De ziua ta inchide ochii
Si simte-mi vlaga-n tine ferm
Caci toti barbatii tai sunt pasnici
Iar eu sunt visul tau extrem

6 comentarii:

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home