4 martie 2016

POSEDATA

Devill Advocate
sursa:http://www.puhia.com/SEX/

Si cand ma simti catifelat
Si poate chiar brutal de bine
Te simti cum stiu doar eu
Cand am intrat demult in tine

Si cand se rasuceste-n tine
Fiorul de extaz dement
Invoci toti ingerii din lume
Sa te tinteasca-n firmament

Si-ti amintesti c-ai fost credula
Cand te-ai dedat la fruct oprit
Si ti-a placut cu atata ura
Sa mergi usor pe interzis

Si ti-a placut te complaci
In situatii dezastruoase
Si ai blamat cu mii de draci
Atatea nopti de sex golase

Si ai icnit atat de tandru
Cand ai simtit fior dement
Si penetrata de dezastru
Ai rupt in tine un regret

Si visele ti-au fost traite
Cu mine cand te-ai daruit
Uitand de toate cele sfinte
Cand sufletul ti l-ai mintit

Si sanii ti-au sarit din sutien
Cand inima ti-a fost secata
De dor de mine nu de el
In timp ce ai fost posedata

Si cand privesti in casa tot
Si totul asta nu te multumeste
Te rastignesti in golul tau
Lasandu-te atat de rece

Si simti mirosul meu in tine
Si-ti minti atata suflet cald
Si-ti vine-n minte o prostie
Cand te-am futut ca un barbar

Si te atingi sa-ti fie dor
Sa-mi simti atingerea catifelata
Si clipele sa nasc si mor
Cand ei te striga...mama

11 comentarii:

  1. A dracu "mama"... Dedicata total plozilor ,vad...

    RăspundețiȘtergere
  2. "Si ti-a placut te complaci
    In situatii dezastruoase"...???ahh??? Nu e ceva anapoda? Nu stiu eu cu poeziile..intreb si eu ca o neavenita poetul....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lipsește doar un "sa":)eroare de...pilotaj:))

      Ștergere
    2. :)))) dar mai sa ma ucizi,nu alta:)))

      Ștergere
    3. Ce sa fac ma rox..era..dar ce bine ca nu a fost sa fie..:))ti-am zis eu ca trebuie sa rămână și cineva în 2(doua) picioare nu?:))

      Ștergere
    4. Ma stii glumeata...azi chiar am fost departe rau sa fiu ucisa de poezia asta...ai trecut pe aproape cu altele, dar bine ca nu te-ai prins :))) Sa stii ca eu stau si cu picioarele si incrucisate...desfacute ...le las pe fetele astea cazute in cap

      Ștergere
    5. Asta cu picioarele este relativa..poti simți atât de multe și cu ele incrucisate..:))

      Ștergere
    6. Important e sa raman cu amandoua nu??:))) Schioapa ...mai simt un cacat:))

      Ștergere
    7. Neapărat cu ambele amandoua:))

      Ștergere
  3. Să simți mirosul meu în tine și să te-apuce spasmele! :))
    Nu mă pricep să fac o rimă, dar înțelegi ce am vrut să spun. O femeie când închide ochii și încă îl mai simte în interior, o apucă spasmele musculare! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu ma pricep..macar incerc:))
      Cat despre spasme..numai de bine nu?:))

      Ștergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home