2 martie 2016

BLESTEM

Devill Advocate
sursa:http://www.gettyimages.com/
Parfumul ce ma scalda in mister
Camasa alba potrivita
Cu o cravata-n nod perfect
Ma face demon si ispita

Si pentru cate am facut
Si pentru ce-am uitat sa vad
Am rastignit precum Irod
Un suflet pur pe esafod

Si mi-a pasat sa cad doar eu
Sa protejez pe cei din jur
Ce n-au stiut cat e de greu
Sa fii un paria mereu

Si toate cate s-au pierit
Curgand demential prin mine
S-au naruit precum un vis
Cand nu am fost cum se cuvine

Si am asasinat doar vise
Ce nu-mi erau deloc pe plac
Am scris cu litere nescrise
Ca sunt un inger nu un drac

Si am abandonat doar trupuri
Ce se dezic in dimineti
Cu cantec de cocos in aer
Umplute-n goluri cu tristeti

Si sunt tratat cu blasfemie
De toate cate-mi sunt in drum
Si dracu asta ce-i in mine
Se izbaveste cu tutun

Si simt priviri neprihanite
Ce vor in lanturi sa ma sting
Si prin cotloane stingherite
Zac trupuri de femei in chin

Si-mi port costumul asta sumbru
Vanzand la pret de desfranare
Atatea suflete curate
Ce prinse-n mine nu mai au scapare

Si port mirosul asta vechi
De o licoare mult prea scumpa
Ce-mi strange corpul mult prea zvelt
In chingi de fier si-n dor de duca

Si toate corpurile zambitoare
Le las in urma ca pe-un spin
Ce-mi sangereaza rana asta
Facuta-n corp de heruvin

Si sunt doar demon si ispita
Cu o cravata-n nod perfect
Camasa alba ticluita
Ascunde tainic un...blestem

1 comentarii:

  1. Blestemul tau este de fapt o binecuvantare pentru tine. Doare, dar puterea pe care o ai asupra oamenilor este si dulce. Stii asta. :)

    RăspundețiȘtergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home