24 martie 2016

DEZASTRU

Devill Advocate
sursa:http://into-the-fashion.com/
Si fiecare clipa
Ce trece in neant
Ma face doar un paria
Si mai putin sarmant

Si am parfum de duca
Si osandit la moarte
Ma simt precum un diavol
Cu ingerii in spate

Si te privesc cu pofta
Si pofta asta moare
De fiecare data
Cand nu stai in picioare

Si nu privesc in jos
Sa vad ceva ce-mi place
Privesc spre esafod
Cand tu te lasi pe spate

Si cand in joc te trag
De par si tie-ti place
Pe mine ma simti mort
Si stiu ca n-am ce face

Si cand apuc ca bruta
O lenjerie neagra
Ma murdaresc pe maini
Si viata ma condamna

Si-ti spun ca nu e bine
Sa stai asa posaca
Caci eu ma duc si vin
Din iad ca o rasplata

Si vad dorinta ta
Cum arde in ispita
Atata dor de mine
Si tu te dai ranita

Si-mi spui ca sunt dement
Si poate chiar brutal
Dar tu ma vrei pe mine
Chiar si asa barbar

Si plec sa fug de mine
Caci sunt nociv ca dracu
Si tu ma simti al tau
Iar eu sunt doar dezastru

2 comentarii:

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home