4 august 2016

MORBID(A)

Devill Advocate
sursa:https://www.pinterest.com/abeauvir/love/

Sopteste-mi la ureche
Cuvinte doar de curva
Caci sunt satul de dulce
Ce vrea doar sa ma futa

Sopteste-mi despre tine
Si spune-mi tot ce vrei
Caci sunt satul de ele
Ce vor  a fi femei

Si spune-mi cat ma vrei
Fara sa-ti fie teama
Si nu muri in tine
Facand din asta drama

Si spune-mi ce gandesti
Si ce foc arde-n tine
Dar sa nu ai pretentii
Sa-l sting cu mine-n tine

Si daca-ti place sexul
Nu face pe stafia
Primesti tot ce-ti doresti
Caci nu-mi place robia

Si spune-mi visul tau
Caci pot sa-l fac real
Sunt demonul din tine
Si pot s-o fac barbar

Si spune-mi ce gandesti
Fara pic de sfiala
Caci demonul din mine
Te vede prea banala

Si cere dracu' plata
Pentru ca esti femeie
Si ai in tine dorul
Dar e inchis cu cheie

Si nu te vreau vreo sfanta
Caci d-astea stiu destule
Ce-si spun in tihna ruga
Gandindu-se la pule

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home