26 august 2016

UCIGASUL DE VISE

Devill Advocate
sursa:http://espacoscomclasse.tumblr.com/

Si curvele din paturi
Ma suduie dement
Caci iau cu mine prada
Si-o var pe-un postament

Si nu sunt nici comun
Si nici vreun fante ros
Caci viata asta-i cancer
Si prostii vad pe dos

Si nici nu sunt netrebnic
Ci sunt doar diferit
Caci mintea mea e haos
Si-n jur e numai mit

Si sunt pagan de tine
Daca nu-mi fereci mintea
Caci eu nu am nevoie
Sa-ti penetrez sorgintea

Si nu vrea sa te lasi
Ca proasta dintr-o seara
Sa-mi sugi cu patos pula
Crezand ca-i vreo pomana

Si poate sunt un demon
Dar dracu' sunt barbat
Si nu-mi place vreo fufa
Ce plange langa pat

Si nu-mi place vreo rochie
Ce cade desantat
Zambind printre cearsafuri
Fara nimic in cap

Si sunt un efemer
Dar nu afemeiat
Caci demonul din mine
E mort dar nu ratat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home