9 august 2016

PRADA

Devill Advocate
sursa:https://thegreyarea.org/2015/01/

Stiu ca ma vrei in tine
Dar ma urasti dement
Caci n-ai luat de la mine
Decat un mic regret

Si noaptea-n  patul tau
Precum o tarfa muta
Cauti orgasmul sacru
Ce-i dat doar de o umbra

Si cand ma vezi pe strada
Stiind ca nu-s al tau
Te fastacesti ca proasta
Dupa parfumul meu

Si zambetul de vampa
Te arde precum fierul
Ce rupe focu-n doua
In timp ce naste "eu-ul"

Si cand esti pregatita
Sa mori in mine doamna
Atunci si doar atunci
Nu-mi vei mai spune poama

Caci tu esti prea discreta
Si eu un tip normal
Ce-si fute noapte-n paturi
Cu iz de om brutal

Si stiu ca sunt dement
Si nu-s la locul meu
Dar viata asta curva
Ma face derbedeu

Si cu camasa alba
Un derbedeu ca mine
Te face sa icnesti
In timp ce intra-n tine

Si unghiile din carne
Mai bine le-ai taia
Decat sa lasi pe lemne
Dorinta de a ma vrea

Si cand ai sa inveti
Ca nu sunt pentru toate
E poate prea tarziu
Ca sa mai treci la fapte

Si-ai sa regreti amarnic
Ca tu  te-ai daruit
Celui ce e un diavol
Si greu de stapanit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home