3 august 2016

LEHAMITE

Devill Advocate
sursa: http://www.onlypet.ir/

Si chiar ma doare-n pula
De toti taranii care
Se plimba-n limuzine
Si carte "ei nu are"

Si chiar vomit doar lava
Cand vad prostimea care
Se ia dupa un leader
Ce-o suge din picioare

Si nu am nicio mila
De juzi ce-s prosti ca dracu'
In timp ce dau sentinte
Doar ca le place patul

Si scarba mi-e de prosti
Ca de multimea vida
Caci vezi pe strada orbi
Plimbandu-se-n masina

Si simt revolta care
Ma domina dement
Cand vad un militian
Ce-mi da lectii de drept

Si simt ca nu respir
Cand vad atata gloata
Ce sta la cozi intinse
Si la ghiseu o proasta

Si scarba mi-e comuna
Cand suduie toti popii
In timp ce joaca jocuri
Cu banii tai din conturi

Si sunt satul de curve
Ce-ti fac pe plac razand
Si-n spate sunt doar tarfe
Si te vor doar pierzand

Si mor cand vad prostia
Plimbata-n limuzine
Cand ei nu au acasa
Nici bani pentr-o chirie

Si sangele tasneste
Cand vad doar tatuaje
Ce-si afiseaza luxul
In timp ce-s coate goale

Si vad cum sunt plebeii
Ce-si striga agonia
Si cum pozeaza-n lorzi
Uitand care "ie" glia

Si vad atatea fuste
Ce salta-n mersul lor
Parfum de vino-n coace
Si de perfid amor

Si simt ca nu am loc
In lumea asta oarba
Ce moare ca o tarfa
Abandonta-n strada

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home