17 august 2016

MCMLXXX

Devill Advocate
sursa: https://whatboyswant.com/

Si iau ce vreau din tine
Fara sa-mi simti dorinta
In timp ce-n gatul tau
Se zbate neputinta

Si cand blamezi cu gura
Cuvinte in eter
Simti cum intrec masura
Precum un biet rebel

Si vrei sa simti doar haos
Cu buzele in carne
Si dintii mult prea albi
Ce musca  zeci de spasme

Si cand ma simti acid
De fapt ma vrei in tine
Caci habar n-ai ce vreau
Cand las fusta pe tine

Si sunt un complicat
Asa cum zbiara prostii
Doar pentru ca nu stau
La rand cu toti leprosii

Si te intrebi ca proasta
De ce nu intru-n tine
Cand eu repet ca boul
Ca n-ai IQ de mine

Si ma implori sa stau
Dar nu am timp de suste
Caci viata mea e haos
Si sunt satul de fuste

Si iau ce vreau din tine
Fara sa-mi simti dorinta
Si-n gatul tau de dama
Se naste neputinta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home