27 iulie 2016

POSEDARE

Devill Advocate
sursa:https://www.pinterest.com/

Si te posed dement
Fara vreo remuscare
Caci ai dorit din mine
Doar sex si desfranare

Si stai ca prinsa-n chingi
Rugandu-ma demonic
Sa intru-n tine lent
Chiar si doar alegoric

Si ma implori sa stau
Dar eu raman in aer
Caci corpul meu e scrum
Si iadul e doar aer

Si parul strans in maini
Te trage doar in spate
Soptind orgasme reci
Cu lacrimi spuse-n soapte

Si ingerul din tine
Acum e diavol crunt
Cand buzele-ti sunt fade
Si-n tine nu-i vreun sfant

Si ma lovesti cu vorbe
De care nici ca-mi pasa
Caci eu primesc mereu
Doar diavoli prinsi in plasa

Si-ai sa ma vrei mereu
Caci sunt un drog in vene
Si sunt precum un diavol
Traind in asta vreme

Si-n noaptea ta de seara
Mirosi parfum de mine
Caci sunt precum un sange
Ce curge tare-n tine

Si daca simti priviri
Sunt eu in fiecare
Si-ti rascolesc tot trupul
Caci diavolul nu moare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home