1 iulie 2016

AUTOPSIE

Devill Advocate
sursa:theyounggentlemansrant.tumblr.com/

Mi-am suflecat camasa
Caci nu sunt domn defel
Si nici n-am timp de vorbe
Si curve-n iadul meu

Parfumul meu e aspru
Si-s aprig la manie
Urasc prostia crasa
Si sclavii cu simbrie

Si fut atatea vise
Cu prosti ce-si plang chemarea
Uitand ca sunt un demon
In timp ce le curm calea

Si cumpar ca dementul
Atatea corpuri nude
Ce au uitat sa zbiere
Cand sexul le corupe

Si mila mea e lama
Ce le brazdeaza teasta
Cand vad atatia Iuda
Ce-l striga pe Satana

Si sunt acid din umbra
Privind destrabalatii
Cand se fut pe la colturi
Ranjind ca aghiotantii

Si toate-mi sunt straine
Si-mi sunt idiferente
Cand stiu ca noaptea-n pat
Sunt doar corpuri cochete




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home