22 iulie 2016

Nu-mi pasa

Devill Advocate
sursa: https://www.pinterest.com/pin/

Nu-mi pasa daca mori
Sau daca esti o zdreanta
Si nici daca-s acid
In timp ce scriu in transa

Nu-mi pasa ca-s direct
Si tie nu-ti convine
Sa ma citesti cu patos
In timp ce cazi in vrie

Nu-mi pasa de dorinte
Decat daca au feeling
Si nici de fuste scurte
Ce sunt precum rechinii

Nu-mi pasa nici de nuduri
Ce-si leapada gandirea
Pozandu-se prin bai
In timp ce-si pierd menirea

Si nici nu sunt vreo curva
Ce plange ca o proasta
Crezand ca dupa plata
E luata de nevasta

Nu-mi place depravarea
Decat atunci cand vreau
Sa am un pic din tine
In timp ce nu te vreau

Nu-mi place sa ating
Atatea corpuri fade
Ce-si pun in buze botox
Si-n tate silicoane

Nu-mi place sa te vand
Decat cand esti tu Iuda
Si nici sa mor in tine
Cand ti-e prea scurta fusta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home