7 iulie 2016

DIAVOL

Devill Advocate
sursa: http://www.sallyq.com.tw/

De vrei sa-mi porti camasa
Cand te trezesti in zori
Nu-mi fute existenta
Cu replici de doi lei

Nu ma stresa mai doamna
Cu mall-uri si cu fite
Caci viata asta curva
Curge prin vene stinse

Nu sunt precum sunt ceilalti
Si nici nu sunt vreo curva
Iubesc sa fiu un demon
Si nicidecum o tarfa

Si cand te vad ca proasta
Cum te hlizesti la boi
Regret ca nu am coasa
Sa te impart in doi

Nu-mi place cum te porti
Cand firma te tradeaza
Si cum atatia tonti
Pe rand te aduleaza

Nici rujul ala rosu
Nu-ti sta atat de bine
Cand musti cu patos buza
Murind de gelozie

Si nu ma poti avea
Caci eu nu sunt ca ei
Sunt doar de moda veche
Si fut doar demoni grei


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home