14 iulie 2016

AMALGAM

Devill Advocate
sursa:https://www.pinterest.com

Si am vazut atatea
Ce s-au vandut pe-un sfant
Crezand ca totu-i roz
Si rozul e orgasm

Si am privit la chipuri
Lucrate-n bisturiu
La sanii mult prea tantosi
Plimbati ca in sicriu

Si am privit femei
Ce-si canta neputinta
Ce sunt doar masochiste
In timp ce-si pierd carisma

Si lenjerii murdare
De dor in miez de noapte
Cand ascundeau in coapse
Dorinte arzatoare

Si fite ce dispar
La ceas tarziu de seara
Abandonand iubirea
Ca tarfa intr-o gara

Si corpuri si himere
Ce sunt precum o Iuda
Cand stiu ca n-au putere
Decat sa suga pula

Si critici "literali"
Ce-mi critica putinta
De-a scrie tot ce vreau
Asa cum zice mintea

Si dame elevate
Ce-mi scriu rupandu-mi capul
Cu cratime lipsind
In timp ce-si fut barbatul

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home