15 aprilie 2016

REAL

Devill Advocate
sursa: https://www.tumblr.com
Am scris atatea versuri
In rime desucheate
Si am atrasa urgia
Prin guri de curve proaste

Sunt dracul gol nu alta
Cand ma imbrac cu mine
Si-mi fac doar mea culpa
Atunci cand intru-n tine

Sunt agasant de rece
Atunci cand nu-mi convine
Si-mi vine o dementa
Cand mori de dor in tine

Si simt o lama incinsa
Ce-mi spinteca gandirea
Cand uit perfid de tine
Si tie-ti place mila

Si simt atatea simturi
Simtite cu simtire
Cand eu sunt doar un monstru
Si tu vrei doar iubire

Si-ti spun doar adevaruri
Ce-ti violeaza mintea
Caci sunt precum un paria
Ce-ti fura constiinta

Si in culori de moarte
Imbrac un corp scrobit
Si pun pe mine giulgiul
Caci sunt un domn prea sic

Si nu privesc in urma
Si asta nu de teama
Caci toate cate sunt
Mi-au facut trupul rana

Si pun o masca seaca
Ca sa-ti arat pieirea
Cand tu te vinzi prea ieftin
Eu cumpar nerozia

Si o revand in versuri
Prea dure pentru tine
Si nu cosmetizez nimic
Chiar daca nu-ti convine

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home