13 aprilie 2016

GENTLEMAN

Devill Advocate
sursa:http://www.goodreads.com/

Si vrei doar libertate
Si chei fara catuse
Caci viata ce o ai
Te face o papusa

Si-n semn de depravare
Te lasi usor pe spate
Uitand de clipa-n care
Erai o oarecare

Nu stiu sa-ti placa sexul
Precum imi place mie
Caci tu consideri limba
Un soi de sodomie

Si vrei sa exersezi
Atatea vise calde
Ce le-ai visat in noapte
Cand ma vroiai prin spate

Si-ti mangai sanul care
Te face sa icnesti
Gandind murdar cu tine
Crezand ca ma iubesti

Si ma privesti cu jind
Simtindu-te femeie
Si n-ai curaj sa ceri
Ce ai visat in perne

Si educatia prea stricta
Te-a terfelit brutal
Si moare orice rima
Visand la sex barbar

Si hainele prea stramte
Se fac pe loc un scrum
Cand tu ma tragi in tine
Iar eu ma fac un fum

Si-mi place ca ma vrei
Dar nu poti sa ma ai
Caci tu traiesti un vis
Si crezi ca-i rupt din rai

Nu vreau sa te posed
Caci nu posed papusi
Ce seara dorm in rai
Cu ursuleti de plus

Si nu-mi arat putinta
Cu tine ce-mi cersesti
Caci esti atat de cruda
Si crezi ca ma iubesti

Si pofta de iubire
O sa-ti dispara incet
Cand ai sa vezi in mine
Un gentleman prea drept

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home