4 aprilie 2016

VENIN

Devill Advocate
sursa:http://pacynka97.tumblr.com/

Stiu ca te joci cu mine
Asa cum doar visezi
Si ca in miez de noapte
Adormi doar ca sa vezi

Si simti cum pielea fina
Se strange-n decolteu
Cand sutienul cade
Robit de mine-n el

Sa vrei sa uiti de mine
Si sa nu poti vorbi
Cand limba-i ferecata
Si-n gand ai doar prostii

Sa-ti musti cu patos buza
Si sangele sa-ti sara
Pe toată lenjeria aia
In care mori de teama

Sa-i vezi in toti pe mine
Si-n tine numai eu
Ce-ti rascoleste trupul
Precum un derbedeu

Sa mi te lasi in seama
Sa fac doar ce vreau eu
Si daruind orgasme
Sa-l strigi pe Dumnezeu

Sa schimbi atatea paturi
Si-n ele sa devii
Aceeasi curva care
Viseaza sodomii

Sa faci ceea ce vrei
Cand totul e permis
Sa nu ai premonitii
Sa crezi ca sunt proscris

Sa te atingi cu teama
Ca s-ar putea sa-ti placa
Sa uiti total de tine
Cand dresul sta sa cada

Sa minti ca nu ma vrei
Desi eu stiu mai bine
Ca doar mintind asa
Fugi astazi doar de tine

9 comentarii:

  1. Ia sa te vad daca ai tupeu sa spui cine de cine fuge..el de ea sau ea de el????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă am tupeu??pfff...trebuie mai întâi sa identific personajele:)))

      Ștergere
  2. Pai asta e de la sine inteles...nu zisesi mataluta in interviu ca tot ce scrii e din realitate?

    RăspundețiȘtergere
  3. Raspunde pt el atunci... Ca pe ea am inteles, esti mult prea sigur!

    RăspundețiȘtergere
  4. Raspunzi ce vrei tu...am inteles...deci el de ea dat el vrea sa lase impresia inversa:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. O să vadă ea că e cel mai dulce venin pe care l-a băut vreodată! :)

    RăspundețiȘtergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home