7 aprilie 2016

DIAVOLESC

Devill Advocate
sursa:https://www.pinterest.com


Nu poti sa stai la masa
Tastand pentru un altul
Cand cel de langa tine
Te vede ca un astru


Si minti ca pleci acasa
Acasa....doar la el
Si-ti lasi sa cada rochia
Facandu-l derbedeu

Si te prefaci in zana
Atunci cand ii explici
Ca dragostea-i nebuna
Si nu vrei sa o complici

Si dorurile tale
Se nasc in tine brusc
Cand iesi cu el la masa
Si eu cu tine nu-s

Si-ti plimbi privirea-n transa
Cand cauti nemurirea
Si ochelarii negrii
Vad pe retina vina

Si musti cu patos buza
Picior peste picior
Si toti balesc la tine
Iar tu cracnesti de dor

Si gandul ti-e plecat
Cand el te ia de mana
Si tu precum o curva
Zambesti ca o nebuna

Si dai din cap ca "da"
Gandindu-te la mine
Si toata existenta
Se face scrum in tine

Si simti ca esti privita
De ochi ce devoreza
Un corp plin de dantele
Dar mort ca o paiata

Si tragi cu sete crunta
Un fum dintr-o tigara
Si-ti misti lasciv tot corpul
Cum ai facut aseara

Degeaba esti acolo
Cand tu de fapt nu esti
Si joci un simpu rol
In timp ce ma doresti

Si te privesc in tihna
Atat de linistit
Cand stiu ca sunt acolo
Si inca n-am iesit

Si-ti vad o fata care
Se chinuie dement
Sa fie doar o masca
Ce-si face testament

Si te vad dezbracata
Asa cum el te vrea
Dar tu nu-i canti in struna
Caci nu esti fata rea

Si fastacita-n tine
Te faci ca nu ma vezi
Cand eu de fapt sunt totul
Si nu-ti vine sa crezi

Si-mi place sa te biciui
In timp ce-ti pleci privirea
Si razi ca desucheata
Doar sa inseli prostimea

Si minti ca esti mintita
Si faci precum o fiara
Cand el se uita gales
La alta domnisoara

Si mila mi-e de tine
Ca te-ai vandut cu totul
Si seara ce-a trecut
Ti-a napadit tot corpul

Si curva aia proasta
M-a depravat nitel
Cand ma doreai in tine
Uitand de-un prost ca el

1 comentarii:

  1. Te-au supărat rău fetele, prefăcutele! :))
    Eu nu înțeleg o chestie, de ce mai stau lângă un prost? De teama singurătății și pt bani?! Nu mi se pare suficient!
    Mai bine libere...

    RăspundețiȘtergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home