6 aprilie 2016

OCULT

Devill Advocate
sursa: http://www.thedatereport.com/

Sunt dracul ce te prinde
In mrejele de haos
Si-ti face viata chin
Cand te poseda-n lanturi

Si sunt alunecos
Precum o miere fina
Si stiu sa-ti daruiesc
Un drum plin de rugina

Stiu ca-mi iubesti privirea
Si zambetul de moarte
Si-ti place cu ardoare
Cand te iubesc in noapte

Stiu ca imbraci dantele
Doar sa-mi domini gandirea
Si pui pe tine rosu
Sa nu-ti deochi menirea

Si sexul pentru tine
Este subiect tabu
Cand imbracata-n roz
Tremuri spunandu-mi "nu"

Si "nu-ul" asta moare
Cand esti cu mine iar
Si cand te uzi de mine
In timp ce n-ai habar

Si vrei sa te transformi
Doar ca sa-mi fii pe plac
Stiind ca nu-mi mai place
O dama fara cap

1 comentarii:

  1. Strofa asta a spus tot! :))

    Si sunt alunecos
    Precum o miere fina
    Si stiu sa-ti daruiesc
    Un drum plin de rugina

    RăspundețiȘtergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home