4 mai 2016

TANGO

Devill Advocate
sursa:https://www.pinterest.com/asadepeixe/tango/

Danseaza dansul asta
Si nu-ti trada pudoarea
Caci toti privesc la tine
In timp ce-ti cauti calea

Danseaza in versete
Si lasa-te in mine
Caci viata asta curva
E doar o nalucire

Si strange-ma de mana
Precum un streang de gat
Iubeste-ma cu patos
Dar fa-o fara  duh

Si simte-ma in tine
Asa cum stiu doar eu
Sa-ti simt parfumul dulce
Ce-i in contrast cu al meu

Si nu ma suge tandru
Caci sunt satul de lapte
Iubeste-ma doar hard
Cum eu te-as fute-n noapte

Si trage-ma in tine
Si ma sufoca lent
Precum un vis pervers
Ce moare intr-un sex

Si strange-mi mana rece
Si las-o sa indure
Atata dor de tine
Cum diavolul o spune

Si nu-ti gandi miscarea
Ci lasa-te pe spate
Caci dansul asta rece
Te face mai aparte

Si misca-te incoace
Si prinde-ma de gat
Precum o face viata
Cand te arunca-n vant

Si strange-mi barbatia
Ca ultima rasplata
Pentru un dans prea dulce
Ce-ti fute viata toata

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home