6 mai 2016

DECAPITAT

Devill Advocate
sursa: https://www.pinterest.com

Si iadul ce nu-l vezi
E ancorat in mine
Caci raiul ce il pierzi
E doar o nalucire

Si tot ce simti in mine
E doar otrava pura
Ce se combina pasnic
Cu tot ce-nseamna ura

Si versul ce-l citesti
In timp ce-ti lepezi mintea
E prins in agonii firesti
Ce-ti fut pe rand sorgintea

Si daca sunt prea calm
E doar de la pastile
Ce sunt servite falnic
De-un doctor in prostie

Sunt agonia ta
Ce trece in neant
Cand tu visezi un vis
Si eu sunt un nomad

Caci un miros prea aspru
Te face sa tresari
Simtindu-ma pe mine
In fiecare crai

Si sufletu-ti asteapta
Atata dor de mine
Dar tu injuri ca dracu
Stiind ca nu-mi convine

Si nu sunt un mojic
Ce-si linge falnic rana
Facuta de dementi
Cand simt in sange teama

Si tot ceea ce spui
Se face-n mine scrum
Si sangele meu fierbe
Cand nu stiu sa ti-o spun

Si daca-mi simti mirosul
In fiecare bucatica
De corp atins de mine
Inseamna ca ti-e frica

Si daca-mi simti taria
Chiar si cand eu nu sunt
Inseamna ca sunt demon
Si vin chiar si-n mormant

Si cand te futi amarnic
Cu-n el care-ti convine
Vei fi precum un crainic
Ce nu citeste bine

Si-ti vei simti un sfarc
Ce nu vrea sa asculte
Tarandu-te pe rug
Fara cuvinte multe

Si toate cate sunt
Sunt ale mele toate
Caci sufletul mi-e mort
Fara prea multe fapte

1 comentarii:

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home