9 mai 2016

EFEMER

Devill Advocate
sursa: http://pics.onemusic.tv/download/

Si azi primesc sarutul
Cu buze mult prea reci
Si stiu sa-mi iau tributul
Din curve mult prea seci

Si simt cum sunt strapuns
De fiare ascutite
Ce molfaie la carne
Si corpuri imputite

Si simt aciditatea
Ce m-a tradat dement
Cand eu credeam in mine
Si ei vindeau un drept

Si sunt doar sufocat
De vorbe ce nu mor
Cand dorm cu mine noaptea
Si ele tot ma vor

Si simt atingeri care
Ma lasa fara sange
Caci am platit tributul
Si tot nu le ajunge

Si sufletul mi-e hoit
Si sunt prea obosit
Si simt cum curge otrava
Din mine un proscris

Si ielele din mine
Ma lasa fara glas
Cand sunt un negustor
Si vand in ultim ceas

Si tarfa asta neagra
Ma vrea sa fiu al ei
Si sudui karma asta
Ca-s dat pe cativa lei

Si nu-i nimic in mine
Caci am murit demult
Si negrul care vine
Ma face un pierdut

Si nu pot sa nu caut
Un dulce efemer
Ca sa-mi castig o parte
Din viata de rebel

3 comentarii:

  1. Auzi, câștigă o damă pentru sufletul tău, să o vrei în primul rând tu, nu ea pe tine! :P
    Ti pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dama dama.."tarfa asta neagra"..este totuși o dama..dar o vreau mai tarziu:)))

      Ștergere
    2. Ținând cont de ceea ce am scris..si de poza..:)) se pare ca tu găsești o alta însemnătate a poeziei mele..de fapt..o alta interpretare a ceea ce am scris..merge și asa..:))

      Ștergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home