5 mai 2016

UTOPIA

Devill Advocate
sursa: https://tropeonarope.wordpress.com/

Si sunt vanat cu nerozie
Si de  prostie-n chip de om
Sunt paria si-mi place mie
Sa fiu un demon si un domn

Nu ma atrage nicio doamna
Ce-si misca soldurile-n vant
Urasc prostia de pomana
Si toate fitele din club

Urasc cand plangi ca proasta
Uitand ca sunt un mic verset
Si-mi place cum a facut soarta
Sa strige tare..."un dement"

Nu-mi place sa te vad in mine
Si nici nu vreau sa te caiesti
Caci numai demonul din mine
Te face sa pacatuiesti

Nu-mi place nicio fusta neagra
Ce cade prea usor  in noapte
Si nici un strigat de placere
Cand toate sunt nevinovate

Nu-mi place-o curva pe asfalt
Ce-si striga suferinta-n gand
Si-i moare viata in neant
Cand e platita doar cu-n sfant

Nu-mi place jocul nejucat
Si nici sa pariez cu moartea
Decat atunci cand dracii dorm
Si uita sa ascunda cartea

Nu-mi place moartea asta curva
Ce-si face violent de cap
Si nici sa vad atata ura
Frumos tapata intr-un cap

Nu-mi place nerozia asta
Ce se arata pe facebook
Si nici atatea corpuri fade
Ce se ascund in trup de sfant

Si ma gandesc ca nu se poate
Sa schimb ceva in altceva
Cand toate astea sunt opace
Si-mi fut cu patos steaua  mea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home