1 septembrie 2016

DOAR...DEVILL

Devill Advocate
sursa:http://wallpapercave.com/

Cand gandul zboara tandru
Si-n el e diavol crunt
Am sa te pun pe spate
Sa te posed cam mult

Si-am sa te satisfac
Asa cum nu ai fost
Caci toti ce-au fost cu tine
Au fost dar fara rost

Si-ai sa-mi implori dorinta
Sa te sodomizeze
Caci mintea ta e coarda
Si-n gat o sa pulseze

Si-ai sa ai gandul negru
Caci un orgasm defect
Va face-n tine umbra
Si creierul erect

Si cand in intuneric
Vei arde-n tine dor
De mine un salbatec
Vei vrea sa pot sa zbor

Si sa ajung in tine
Sa-ti lasi in taler mintea
Caci doar asa in falduri
Am sa-ti omor credinta

Si bruta cum nu sunt
Am sa te penetrez
Precum o moarte neagra
In timp ce delirezi

Si ghearele de vampa
O sa ma sangereze
Caci am fost doar un diavol
Venit sa reguleze

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home